+48 570 128 128 | +48 570 129 129 biuro@promenadaapartamenty.pl

REGULAMIN REZERWACJI ORAZ KORZYSTANIA Z NASZYCH APARTAMENTÓW

W celu uniknięcia wszelkich nieporozumień, oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku w naszych apartamentach, prosimy o szczegółowe zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

1.Ceny za wynajem
1.1 Obowiązujące ceny wynajmu apartamentów podane są na naszej stronie internetowej www.promenadaapartamenty.pl
1.2 Ceny obowiązujące za opłaty dodatkowe (parking, zwierzęta, opłata uzdrowiskowa, dostawka) podane są również na naszej stronie internetowej www.promenadaapartamenty.pl

2.Rezerwacja i płatności
2.1.Rezerawacje apartamentów Goście mogą dokonywać w następujący sposób:
a) poprzez wysłanie zapytania na e-maila biuro@promenadaapartamenty.pl
b) lub telefonicznie – dzwoniąc na nr +48 570 128 128 lub +48 570 129 129
2.2. Po złożeniu zapytania telefonicznie lub po wysłaniu, na wskazany przez nas adres mailowy, otrzymacie Państwo:
a) potwierdzenie dostępności wybranego apartamentu,
b) szczegółowy koszt całego pobytu,
c) na wskazany przez nas nr konta należy wpłacić zadatek 30% opłaty rezerwacyjnej w ciągu 24 godzin, aby rezerwacja otrzymała status ostateczny,
-ZADATEK JEST POTWIERDZENIEM REZERWACJI APARATMENTU.
2.3.Pozostała część kwoty zostaje wpłacona przez klienta gotówką w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy,
– BRAK WPŁATY OPŁATY REZERWACYJNEJ OZNACZA ANULOWANIE REZERWACJI.

3. Warunek najmu
3.1 Minimalny okres najmu wynosi:
a) poza sezonem minimum 2 doby,
b) w sezonie minimum 7 dób – przyjazdy/wyjazdy w weekendy

4.Zasady przekazania apartamentu
4.1 Gość zobowiązany jest do poinformowania (telefonicznie lub mailowo) najpóźniej dzień przed przyjazdem osobę kontaktową o planowanej godzinie odbioru kluczy.
4.2 Do apartamentu wprowadzić się można od godz. 15.00 w dniu przyjazdu. Nie pojawienie się klienta w dniu przyjazdu skutkuje automatyczną anulacją całej rezerwacji.
4.3. Po dokonaniu pozostałej wpłaty za koszt pobytu, Gość otrzymuje komplet kluczy oraz ewentualny pilot od bramy garażowej.
4.4. W sytuacji braku możliwości dotarcia na uzgodnioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest powiadomić o tym telefonicznie osobę kontaktową.
4.5. Gość wraz z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy udaje się do apartamentu i na miejscu dokonuje jego przejęcia, poprzez sprawdzenie stanu lokalu i jego wyposażenia.
4.6. W celu zameldowania Gość okazuje dowód tożsamości oraz uiszcza pozostałą część kwoty za pobyt przy pobraniu kluczy do apartamentu.

5.Pobyt
5.1. Gość jest odpowiedzialny za cały sprzęt znajdujący się w apartamencie.
5.2. Za zagubienie kluczy lub pilota pobierana jest opłata w wysokości 100zł.
5.3. Pobyt zwierząt jest możliwy za dodatkową opłatą 30zł/doba. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych.
Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie apartamentu.
5.4. Palenie tytoniu w apartamencie jest zabronione.
5.5. Na terenie wynajmowanych obiektów obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22.00 do 06.00.
5.6. Gość zobowiązany jest do należytego zabezpieczanie apartamentu podczas nieobecności, rozumie się przez to m.in. : staranne domykanie drzwi i okien, nie zostawianie w apartamencie
lub na tarasie otwartego ognia (świeczki, kadzidełka), włączonych urządzeń elektrycznych i otwartych kranów.
5.7. W przypadku zauważenia jakiejkolwiek usterki w apartamencie, Gość zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym osobę kontaktową.
5.8. Wynajmujący miejsca noclegowe nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności spowodowane
np. tymczasowym brakiem wody, prądu, ogrzewania czy hałasami związanymi z pracami budowlanymi lub remontowymi.
5.9. Łamanie zasad pobytu w apartamencie może spowodować natychmiastowe rozwiązanie umowy i wcześniejsze wymeldowanie klienta, przy czym koszty pobytu nie są zwracane.

6.Wykwaterowanie
6.1 Opuszczenie apartamentu powinno nastąpić ostatniego dnia pobytu do godz 10.00.
6.2. W przypadku wyjazdu po godzinie 10.00 doliczona zostanie kolejna doba hotelowa przy czym Gość będzie musiał ją opłacić.
6.3. W przypadku wcześniejszego wyjazdu klienta koszty niewykorzystanego pobytu nie zostaną zwrócone.
6.4. . Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia elementów wyposażenia apartamentu z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
6.5.Przed opuszczeniem apartamentu osoba odbierająca klucze dokonuje sprawdzenia stanu technicznego apartamentu, wyposażenia i urządzeń w nim się znajdujących.